Zarządzanie kontaktami: CRM Connected HQ + LinkedIn

0
1537
Zarządzanie kontaktami: CRM Connected HQ + LinkedIn

Z każdym nowym spotkaniem oraz konferencją, po których następuje dodanie nowych osób do znajomych, coraz bardziej zaczynamy gubić się w gąszczu nazwisk i stanowisk. Aby rozwiązać ten problem, użyjmy darmowego internetowego narzędzia CRM. Dzięki niemu zarządzanie kontaktami z LinkedIn stanie się pestką.

Zarządzanie kontaktami: CRM Connected HQ + LinkedIn 

Connected jest darmową aplikacją internetową stworzoną z myślą o tych, co z różnych powodów nie planują wdrażać drogich systemów CRM.

Zarządzanie kontaktami LinkedIn poprzez aplikację Connected

Connected oferuje integrację z większością serwisów i aplikacji, co czyni ten CRM potężnym narzędziem zwiększającym naszą produktywność.

Oto pełna lista produktów zintegrowanych z Connected:

  • LinkedIn,
  • GMail,
  • Evernote,
  • Twitter,
  • Facebook,
  • Kontakty Google,
  • Constant Contact,
  • MailChimp,
  • Microsoft Outlook,
  • Address Book (Mac OS X),
  • Yahoo,
  • Kalendarz Google,
  • Google Voice.

Dzięki Connected możemy łatwo wyszukać osobę, niezależnie od tego, w którym serwisie dodaliśmy ją do znajomych. Pozwala również na odświeżenie w pamięci szczegółów ostatnich zdarzeń (telefonów, spotkać, emaili itd.) związanych z danym partnerem.
Z kolei z Google Voice oraz Gmaila przekazywane są informacje nt. ostatnich połączeń oraz wiadomości wysłanych do naszych partnerów.

Szczególnie przydatna jest możliwość tworzenia zakładek dla osób, które z jakichś powodów nie przekonały się jeszcze do LinkedIn.

Podobnie jak w Evernote, możemy oznaczać swoje kontakty przy pomocy etykietek.

Co więcej, jedną z wbudowanych funkcji Connected są przypomnienia, dzięki którym nie tylko nie spóźnimy się na spotkanie, lecz również złożymy na czas życzenia naszej cioci, która obchodzi urodziny.
Jeżeli zresztą chodzi o ważne wydarzenia, zawsze będziemy informowani nie tylko o urodzinach, lecz również o tym, że ktoś z naszych znajomych został zatrudniony w nowej firmie.

Wideo: Zarządzanie kontaktami w CRM Connected

Dany CRM pozwala również na dodawanie do listy znajomych nowych kontaktów z LinkedIn, Twittera oraz Facebooka.

Twórcy aplikacji zadbali o to, aby program już na wstępie był kojarzony wyłącznie z wygodą – rejestracja w Connected jest możliwa przy pomocy konta w serwisach LinkedIn, Google albo Facebook i trwa nie więcej niż 5 sekund.