Każdy członek załogi Lifehackera konsekwentnie szuka sposobów na ułatwianie sobie życia i maksymalne zwiększenie wydajności osobistej.
Konsekwentnie wdrażamy najlepsze metody maksymalnej optymalizacji życia, a następnie dzielimy się nimi na lamach serwisu.
Dostarczane przez Google Analytics statystyki niezbicie dowodzą, że z niesamowitym zainteresowaniem śledzicie cykl artykułów nt. metody Getting Things Done.
Dzisiejszy artykuł z pewnością zainteresuje tych, którzy nie tylko nas czytają, ale również wdrażają opisywane przez Lifehackera metody.
Bohaterem dzisiejszego artykułu jest Nozbe – prawdopodobnie najlepszy z programów do organizacji spraw zgodnie z metodologią GTD.
Żywimy do Nozbe mocne uczucia również z powodu niecodziennego zbiegu okoliczności – polska wersja programu podobnie jak nasz serwis obchodzi swoje urodziny 23 lutego.
Nozbe oferuje kilka planów taryfowych:

Początkujący lifehackerzy mogą wybrać darmową wersję, jednak obecnie jest możliwość wypróbowania płatnej wersji Nozbe. Uwaga – okres darmowego testowania wynosi aż 60 dni (2 miesiące)!
W tym czasie będziesz mógł przekonać się ile czasu (=pieniędzy) zaoszczędziłeś dzięki temu programowi.
Poza tym Nozbe gwarantuje, że jeżeli od razu wybierzesz płatną wersję i nie będziesz w 100% zadowolony z osiągniętych efektów, to pieniądze zostaną Ci zwrócone.
To niewiarygodne, ale Nozbe pozwala Ci jeszcze zarobić!
Po założeniu konta możesz promować produkt wśród swoich znajomych – za każdym razem, gdy ktoś zarejestruje się w Nozbe za pomocą Twojego linku, a następnie zmieni abonament na płatny – dostaniesz prowizję!
Po zalogowaniu do programu zobaczysz panel sterowania – tablicę projektów oraz dodatki, o których będzie mowa niżej.

Zanim przystąpisz do pierwszego projektu, od razu poczujesz, jak bardzo ważny jesteś dla działu wsparcia Nozbe.
Masz do dyspozycji różne materiały szkoleniowe, włączając w to filmy.
Ogromnym atutem jest również to, że Nozbe oferuje całkowicie spolszczony interfejs.

Poniekąd oczywista jest obecność w Nozbe wbudowanego kalendarza, jednak na pewno ucieszy Was dodatkowa przyjemna niespodzianka – Nozbe oferuje integrację ze „zwykłym” Kalendarzem Google oraz Kalendarzem Google Apps.
Teraz już nie ma szans, abyś nie wygrał z prokrastynacją!

Kalendarz Google to jednak niejedyny dodatek, oferowany przez program Nozbe.

Nozbe jest zintegrowany z serwisami Twitter i Jott, oferuje aplikację na iPhone’a, Androida oraz posiada specjalną wersję mobilną.
Dzięki tej ostatniej, podobnie zresztą jak w przypadku Lifehackera, będziesz mógł w pełni cieszyć się z Nozbe nie zużywając przy tym zbędnych megabajtów.
Co więcej, jeżeli zdążyłeś już poznać zalety używania Evernote oraz Dropboksa dalej będziesz ich używać – Nozbe jest bowiem zintegrowany również z nimi!

Zwróć uwagę na powyższy zrzut ekranu – w prawym górnym rogu masz możliwość przejścia do trybu offline – chwilowy problem z Internetem nawet w najmniejszym stopniu nie zakłóci Twojej pracy.
Główne powody, dla których polecamy jak najszybciej założyć konto w Nozbe to:
– pełna kompatybilność z metodologią Getting Things Done,
– mnogość oferowanych funkcji,
– długa lista dodatków,
– fakt, że Nozbe jest serwisem internetowym, choć oferuje przy tym
– możliwość korzystania z programu w trybie offline,
– protokół https, czyli bezpieczne łączenie się z serwisem (płatne wersje Nozbe oferują szyfrowaną wersję protokołu http, dzięki czemu będziesz już zarządzać swoimi sprawunkami podobnie jak kontem w banku internetowym).
Mówi się, że człowiek jest ułomny, ale poczyniłeś już twarde postanowienia w zakresie ciągłego zwiększania własnej wydajności.
Dlatego polecamy Nozbe jako zaufanego sprzymierzeńca w doprowadzaniu spraw do końca.
Załóż konto w Nozbe, a następnie opowiedz nam o tym jakie poczyniłeś postępy.
Z dumą informujemy, że Nozbe jest partnerem technologicznym projektu Lifehacker Polska.