„Just do it!”, czyli najprostszy przepis na sukces

3
2366

Podczas pewnej konferencji w stolicy na wykładzie o motywacji zostało wypowiedziane zapadające w pamięć krótkie zdanie – „DO IT”! Proste, prawda?

Podobnie brzmiało motto pewnej znanej firmy obuwniczej, która postanowiła rzucić wyzwanie potężnemu „Adidasowi”.
Mówimy o latach 60. gdy „Adidas” panował na rynku i wydawało się, że nic nie zagrozi ich pozycji.

W tym czasie kilka odważnych osób, dysponując małym kapitałem, postanowiło zacząć produkować własne obuwie sportowe. Pomysł ten nie znalazł zrozumienia nawet wśród krewnych, którzy kpili z tych młodych ludzi.

W trakcie jednej z narad, która miała na celu znalezienie sposobu na wrogie otoczenie, ktoś wstał i powiedział: „To wszystko sprawia, że na próżno buksujemy. Just do it! (Po prostu róbmy to!)”.

Nike - Just do it!

Te proste słowa wywarły przemożny wpływ na uczestników narady. Zrozumieli bowiem, że zamiast prowadzić jałowe dyskusje, należy skupić się na ważnym zadaniu i sumiennie nad tym pracować.

Parę lat później ta mała firma osiągnęła niesamowity sukces, wyprzedzając we wszystkich rankingach „Adidas” i stając się liderem w branży. Aż po dziś dzień pracownicy firmy chodzą w koszulkach z napisem „Just do it!”, który stał się mottem firmy.

Tak właśnie powstała znana firma „Nike”.

Polski projekt Lifehacker istnieje dopiero od ponad miesiąca.
W tym czasie napisaliśmy kilkadziesiąt artykułów, które mają na celu podniesienie osobistej wydajności czytelników i wzrost motywacji do działań.

Szczególnie ważne jest to, że ciągle rośnie liczba stałych czytelników i subskrybentów naszego newslettera. Rośnie powoli liczba współpracowników, którzy dzielą się z Wami swoim doświadczeniem.

Bardzo liczymy na to, że Lifehacker wkrótce zostanie Twoją ulubioną stroną, na którą codziennie będziesz wchodził do kolejną dawkę inspiracji oraz motywacji do działania.

JUST DO IT!