Kartki połączone przy pomocy klipsa to materiał na notes, który można wykorzystać jako proste narzędzie do zarządzania zadaniami.
Można też zastosować kolorowe przekładki i podzielić notes na kilka list zadań ze względu na kontekst, w którym ma być wykonane zadanie czy projekt, do którego należy.
Jakub opowiada na blogu „Produktywnie”, jak przez dłuższy czas utylizował zeszyciki A5, dołączane do każdego rachunku od Plusa. Makulatury było co niemiara, więc autor bloga przestał kupować gotowe notesy i zaczął przerabiać zeszyty na własne notesy, które nazywa Hipster PDA. Reszta wpisu na blogu autora.
Proste rozwiązania są najlepsze, choć sam pomysł nie jest nowy.
Kiedyś w jednym z konkursów z LH czytelnik za blogiem C’éclair! udowodnił, że do najprostszej listy to-do wystarczy klips biurowy, parę kartek i kółko na klucze:
I jeszcze jedno.
Zabrzmi jak banał, ale klips do papieru nie tylko ostatecznie rozwiązuje kwestię poplątanych słuchawek, lecz również przydaje się na każdym kroku i powinien zawsze być w kieszeni bądź torebce każdego z nas.
Inne przykłady zastosowania klipsów były wcześniej publikowane na naszych stronach na Facebooku oraz Google+.
Pomysł ciekawy, nie jestem tylko pewien, czy kartki spięte razem z kluczami wytrzymają normalną „eksploatację” w kieszeni spodni
proszę, czemu coś co jest sprytne i proste od razu musi być hipsterskie?