Istnieją różne programy do zdalnego zarządzania swoim komputerem. Jeżeli namiętnie używacie Twittera, możecie go wykorzystać w tym samym celu. Jak zdalnie sterować swoim komputerem i przede wszystkim po co? Wyobraźcie sobie, że czytacie te słowa w swoim telefonie i nagle sobie przypominacie, że zapomnieliście wyłączyć komputera. To jest właśnie jedna z sytuacji, kiedy wysłanie jednego tweeta rozwiązuje problem.
Jak zdalnie sterować swoim komputerem?
Na ratunek przychodzi Twitter.
Aby umożliwić zdalne sterowanie komputerem za pomocą Twittera, udajemy się najpierw na stronę pobierania TweetMyPC i pobieramy aplikację na swojego Windowsa.
Instalujemy i logujemy się używając swojego konta na Twitterze.
Następnie autoryzujemy aplikację klikając odpowiedni przycisk, kopiujemy otrzymany numer PIN i wklejamy do aplikacji.
Od tego momentu można wykorzystywać Twittera do zdalnego zarządzania swoim komputerem.
Tak wyglądają dostępne komendy: lista poleceń w TweetMyPC 3.9.
Jak widać, za ich pomocą można nie tylko wyłączyć lub zresetować kumputer, ale też zablokować ekran, wylogować się, zrobić zrzut ekranowy, albo ściszyć muzykę, jeżeli wybiegliśmy w pośpiechu z mieszkania.
Po wysłaniu polecenia prez TweetMyPC do komputera na naszym Twitterze jest publikowana odpowiedna aktualizacja. Jeżeli nie chcemy irytować innych tego typu tweetami, najlepiej założyć osobne konto na Twitterze.
Aplikację pobieramy stąd: TweetMyPC
[via]