Od prawidłowej postawy ciała zależy znacznie więcej, niż myślicie. Prawidłowa postawa decyduje o tym, jak wyglądamy z boku. Często mamy ten problem, za bardzo wyginając plecy, przez co wizualnie powiększamy brzuch.
Bardzo dobrze to widać w dyskusji, którą zapoczątkował na Reddit ten chłopak.

Prawidłowa postawa ciała

Sytuacja, kiedy plecy są za bardzo wygięte, a brzuch wystaje, nawet na swoje określenie — pozycja kobiety w ciąży. Pozbędziemy się problemu w parę kroków:
1). Nauczmy się prawidłowego stania i siedzenia
2). Róbmy specjalne ćwiczenia na brzuch; przede wszystkim plank.
3). Najlepszy trening na nogi i pośladki to wykroki w przód. Rozciągają i zmuszają do pracy mięśnie czworogłowe i biodra.
4). Róbmy podnoszenie bioder w celu wzmocnia kręgosłupa.
5). Koniecznie rozciągajmy kręgosłup. Pomogą nam w tym pozycja kota (bidalasana) oraz pozycja wielbłąda (ustrasana). Te pozycje dobrze znają czytelnicy, którzy uprawiają jogę.

W tytułowym filmiku, który pochodzi z kanału TED-Ed na YouTube jest wytłumaczone, dlaczego nasza postawa ciała wpływa nie tylko na wygląd, ale zmusza do intensywniejszej pracy mięśni.