Jak szybko stworzyć niedrogie logo (+darmowy kupon)

0
1800
Moduł sprawdzania pisowni OrphusWidzisz błąd na stronie? Zaznacz i kliknij Ctrl+Enter
Jak szybko stworzyć niedrogie logo: freelancer vs. kreator

Logo powinno być takie, by mogło je zapamiętać nawet pięcioletnie dziecko, a nieco starsze „dzieciaki” chciały je sobie gdzieś wytatuować. Przykładem niech będą znane marki.

Logo Coca-Coli stworzył za darmo założyciel firmy, a zarazem jej księgowy Frank Robinson (ale np. taka Pepsi musiała wydać 1.000.000$). Logo Microsoftu kosztowało 0 zł.
Pierwsze logo Google, narysowane przez Sergeya Brina w GIMPie, również nie kosztowało nic. Logo Nike stworzyła po godzinach freelancerka – skasowała za nie 2$. 

Darmowość ich logo jest jednak umowna, szczególnie gdy twórca startupu traci na opracowanie logo długie godziny.

Jeśli wiesz, jak stworzyć logo (lub znasz miejsce, gdzie najlepiej je zamówić), nie potrzebujesz naszych porad. My zaś pokażemy, jak zrobić z tworzenia logo przyjemny i bardzo szybki proces.

Logo powinno wyróżniać nas na tle konkurencji i zwyczajnie podobać się klientom. Grafik freelancer to pomysły i doświadczenie, a poza tym indywidualne podejście do klienta. Umówiliśmy się jednak, że interesuje nas tanie stworzenie logo.

Chcąc otrzymać dużo opcji do wyboru, błyskawiczny podgląd oraz opłatę za efekt, lepiej będzie sprawdzić możliwości kreatora.
Kreator logo Logaster wychodzi z założenia, że startup od początku skupia się na sprzedaży, nie tracąc za dużo czasu na tworzenie od podstaw identyfikacji wizualnej.

logaster-tworzenie-logotypu-nazwa startupuPotrzebne nam będą: nazwa startupu i… parędziesiąt sekund cierpliwości. Istnieje możliwość dodania słów kluczowych opisujących naszą markę. Typ startupu oraz ulubiona paleta kolorów pozwolą zawęzić poszukiwania idealnego logo.

logaster-tworzenie-logotypu-typ startupu

Jeśli uznamy, że efekt jest zadowalający, możemy pobrać na próbę wersję w niższej rozdzielczości i zapytać o zdanie pracowników i interesariuszy.

Nazwa firmy zawiera polskie znaki diakrytyczne? Nie ma problemu. Logaster wspiera polskie znaki, podstawiając odpowiednie czcionki. Możemy je oczywiście zmienić w dalszych krokach.

Gdy efekt nas urządza, w parę kliknięć staniemy się właścicielami projektu graficznego.

Za niecałe 10$ (pakiet „XS”) otrzymujemy logo w wysokiej rozdzielczości, z możliwością edycji, w tym bawienia się z tłem oraz odcieniami kolorystycznymi. W wersji „S” za 29,99$ otrzymujemy dodatkowo gotową paczkę zapewniającą branding naszych kanałów społecznościowych. Dział marketingu ucieszy się z brandingu social media. Logaster przygotowuje aktualne firmowe banery i logotypy, uwzględniając aktualne (2018) wymiary grafik w social media.

Już wkrótce dostępna będzie wersja „L”, oferująca poza zawartością pakietu „S” również projekty wizytówek, papieru firmowego i kopert, podpis w stopce wiadomości mailowych, favicony, brandowane tapety, a nawet gotowa księga znaku. Uważny czytelnik dostrzeże jednak na powyższych zrzutach ekranu, że wybierając środkowy pakiet już teraz mamy do dyspozycji m.in. propozycje firmowych wizytówek.

Aplikacja działa szybko i jest bardzo intuicyjna. To w niej właśnie można stworzyć logo na przysłowiowej serwetce, a następnie, w razie potrzeby, doprowadzić swój projekt logo do perfekcji. Przekonajcie się sami, odwiedzając stronę Logaster.com.

Zastanawiasz się nad założeniem firmy lub chcesz zmienić dotychczasowe logo? Napisz w komentarzu, jak powinno wyglądać ładne logo. Rozlosujemy wśród komentujących 1 subskrypcję „S”.