Ćwiczymy w domu: Extreme Bodyweight Cardio Workout

1
857

Nie każdego stać na drogi karnet na siłownię, specjalną odzież oraz obuwie do ćwiczeń. Te cztery wyjątkowe ćwiczenia doskonale spalają tłuszcz i dają się dopasować do kondycji fizycznej ćwiczącego. Peter Carvell ułożył je z myślą o tych, co tak samo jak on wolą ćwiczyć w domowym zaciszu. Oceńcie jego zdjęcia na Facebooku – osiągnął taką rzeźbę, często wykorzystując jedynie własne ciało.

Ćwiczymy w domu - Extreme Bodyweight Cardio WorkoutNa początku obejrzyjcie wideo, by dokładnie zrozumieć, jak powinno być wykonywane każde z ćwiczeń, a następnie wybierzcie dla siebie jeden z dwóch planów treningowych – dla początkujących lub zaawansowanych.

Program Cardio Workout dla zaawansowanych

  • Przysiady ze skręcaniem – 30 sek
  • Pompki hinduskie – 30 sek
  • Potrójny skok na jednej nodze – 15 sek na każdą nogę
  • Podskok w rozkroku (pajacyk) – 30 sek
  • ODPOCZYNEK – 30 sek

Powtarzać 6-10 razy.

Jeżeli powyższy plan treningowy wydaje się zbyt trudny, wybieramy ten:

Program Cardio Workout dla średnio zaawansowanych

  • Przysiady ze skręcaniem – wykonujemy przez 20 sek, następnie odpoczywamy przez 10 sekund
  • Pompki hinduskie – wykonujemy przez 20 sek, następnie odpoczywamy przez 10 sekund
  • Potrójny skok na jednej nodze – wykonujemy przez 20 sek, następnie odpoczywamy przez 10 sekund
  • Podskok w rozkroku (pajacyk) – 30 sek
  • ODPOCZYNEK – 30 sek

Powtarzać 6-10 razy.

Dumnym partnerem Lifehackera jest Księgarnia Sensus oferująca w kategorii „Wygląd i wizerunek” propozycje dla kobiet i mężczyzn pragnących być atrakcyjnymi.