7 sprytnych sposobów na zrzucenie wagi bez wysiłku

2
975
Moduł sprawdzania pisowni OrphusWidzisz błąd na stronie? Zaznacz i kliknij Ctrl+Enter

Z czym Wam kojarzy się zrzucenie wagi? Sala gimnastyczna, chude posiłki z placków ryżowych i tofu? Możecie to oczywiście dalej robić (wbrew sobie), ale co powiecie na coś mniej męczącego?7 sprytnych sposobów na zrzucenie wagi bez wysiłku - Lifehacker 7 ćwiczeń i pozbędzecie się zbędnych kilogramów nie zmieniając gruntownie swoich przyzwyczajeń.

1. Naprzemienne napinanie i rozluźnianie mięśni wzmacnia tułów i zmniejsza Twój brzuch. Napnij mięśnie i rozluźnij po pięciu sekundach. Rób to w windzie albo stojąc przy kuchence. Możesz to robić nawet w pracy, przeglądając spam. Albo stojąc w korku.

Z czasem zaczniesz to robić odruchowo.

2. Rób więcej kroków. Nie musimy Ci mówić, że schody są zdrowsze od windy? Jedziesz do pracy autobusem? Wysiądź jeden przystanek wcześniej albo później i przespaceruj się na spokojnie.

3. Wysiadłaś jeden przystanek wcześniej i od razu do garów? A może mała zmiana? Poproś męża coś ugotować, a sama pójdź do przedszkola po dzieci albo zabierz psa na spacer. Przy okazji zatańcz! Parę lat temu wręcz lubiłaś to robić, a teraz? Włącz swoją ulubioną muzykę i zatańcz. Wystarczy 5 minut.

4. Więcej jedz. Dziesięć minut przed posiłkiem zjedz trochę zdrowegoo tłuszczu – na przykład garść orzechów, parę plasterków awokado, łyżeczkę masła orzechowego. Uwolni to grelinę – hormon, odpowiadający za nasycenie.

5. Nawadniaj organizm. Picie jest ważne przez cały rok. Większa ilość wody korzystnie wpłynie na Twoją cerę oraz ogólne samopoczucie. Bonus: odkryjesz ze zdziwieniem, że jesteś mniej głodna i zadowolisz się mniejszymi porcjami.
Zanim weźmiesz przekąskę, wypij szklankę wody. Po dziesięciu minutach spraw czy nadal jesteś głodnawa.

6. Zainteresuj się baletem. Nie musisz wykonywać piruetów. Zrób na siedząco plié. Ułóż stopy w kształcie litery „V”.

Podczas gdy Twoje pięty znajdują się na podłodze, zegnij powoli swoje kolana i również powoli wróć do pozycji początkowej. Bez gwałtownych ruchów! Możesz również podnieść się na palcach. Próbuj robić zgięcia kolan podczas prowadzenia rozmów telefonicznych, stojąc w kolejce po łakocie albo w trakcie reklam. I znowuż – stojąc w korku!

7. Wynajdź tajną broń!

Przeprowadź małe badania i znajdź „cudowne danie”, które sprawi, że Twoja dieta i utrata wagi będą jeszcze skuteczniejsze. Coś prostego, dzięki czemu dodasz daniom smaku.

Przykladowe „cudowne dania”

  • Nasiona szałwii argentyńskiej. Zawierają kwasy tłuszczowe omega-3.
  • Zupa. Przeprowadzone na Uniwersytecie Pensylwanii badania dowiodły, że jedzenie zupy dwa razy dziennie zapewnia w ciągu roku utratę wagi o 7,26 kg. Najbardziej sycące są zupy warzywne albo z kurczaka.
  • Jajka. Badania na Uniwersytecie w Waszyngtonie dowiodły, że spożywający 30% protein zjadali o 441 kalorii dziennie mniej niż ci, których dieta zawierała tylko 15% protein. Jajka kojarzą się nam ze śniadaniem, jednak mogą dostarczyć dodatkowych protein takim daniom jak ramen czy sałata.

Już widzisz, że zrzuceniu wagi nie musi towarzyszyć cierpienie. Miłego odchudzania!

Panowie, czytaliście ten artykuł, prawda? Skoro dotrwaliście wiedzcie, że jajecznica znalazła się na liście Men’ s Health („10 powodów, by jeść śniadania„). Róbcie ją, na przykład gdy kobieta spaceruje z psem (vide pkt 3). A jeżeli czujecie się na siłach, spróbujcie wykorzystać któryś z przepisów od Google.

 

(źródło (z modyfikacjami)/obrazek)