30 wyzwanie: Jak wymodelować swoją sylwetkę dzięki Evernote

0
758
Moduł sprawdzania pisowni OrphusWidzisz błąd na stronie? Zaznacz i kliknij Ctrl+Enter

Evernote, nazywany również Lord of the notes, coraz bardziej wykracza poza swoją podstawową funkcję, którą jest zarządzanie notatkami. Tym razem zadba o Twoją sylwetkę.

Ambasador fitnessu Chad Williams chętnie pomoże wymodelować i ujędrnić sylwetkę. A przede wszystkim (wiemy przecież, że o to się wszystko rozbija!) tchnie w Ciebie motywację i pomoże dobrać odpowiednią dietę, bez której żaden plan treningowy nie ma szans powodzenia.

30 Day Challenge - Jak wymodelować swoją sylwetkę dzięki Evernote

 

Jak działa 30 Day Challenge

Co prawda przedsięwzięcie rozpoczęło się 15 lutego, to jednak można do niego dołączyć teraz i skończyć odpowiednio później, czyli 28 marca.

  • Wybierz jedną z dwóch podanych niżej par wyzwań (jedno dotyczy ćwiczeń, drugie – programu dietetycznego);
  • Utwórz w swoim Evernote nowy Notatnik pod nazwą 30-dniowe wyzwanie fitnessowe lub coś równie motywującego;
  • Każdego dnia, gdy uda Ci się wytrwać w swoim postanowieniu, zanotuj to w Evernote. Możesz wrzucić zdjęcia lub jakiś motywujący klip (jeżeli interesuje Cię nasze zdanie w tej kwestii, zdecydowanie polecamy motywującą reklamę Nike;
  • Podziel się swoimi wrażeniami i zadawaj pytania na forum Evernote. Wsparcie ze strony innych uczestników konkursu będzie dodatkowym ułatwieniem w osiągnięciu Twojego celu.

 

2 wyzwania fitnessowe

100 przysiadów dziennie. Można to zrobić za jednym zamachem lub rozciągnąć na cały dzień. Dziewczyny mogą zmniejszyć tę liczbę do 50 – grunt to trzymać się jej później!

100 schodów dziennie. Podobnie jak z przysiadami, w przypadku, gdy nie czujesz się na siłach, możesz zmniejszyć tę liczbę i/lub rozciągnąć jej wykonywanie na cały dzień.

2 wyzwania dietetyczne

Sama woda. Zobowiązujesz się do niepicia żadnych innych płynów przez 30 dni. Jeżeli czujesz, że sobie z tym nie poradzisz, możesz po prostu unikać alkoholu oraz napojów gazowanych;

Zero cukru. To, z kolei, może początkowo wydawać się proste, do momentu, aż sobie uświadomisz, ile rzeczy zawiera cukier. Nasz trener, czyli Chad, pozwala zwykle, by ludzie sami decydowali, co dla nich oznacza zero cukru. Dla jednych to jest unikanie słodyczy i cukierków, ale już owoce i polewy są okej.

I oto kolejny powód, by zacząć używać Twittera: 15 marca od 2 do 3 nad ranem (cóż – facet mieszka w San Francisco…) Chad odpowie na wszelkie pytania, a dodatkowo wytłumaczy, dlaczego coś nie zadziałało tak, jak zakładali uczestnicy.

A więc:

1. Zakładamy konto na Twitterze, 2. Dodajemy do obserwowanych użytkowników @evernotelife oraz @anthrophysique, 3. Zaczynamy obserwować tag #evernotelife, 4. Zadajemy pytania, dyskutujemy z innymi uczestnikami.