17 porad jak podwoić swoją produktywność w 14 dni

6
1343
Moduł sprawdzania pisowni OrphusWidzisz błąd na stronie? Zaznacz i kliknij Ctrl+Enter

Podróżując po Trynidadzie i Tobago Robin Sharma kończył intensywną, acz wzbogacającą podróż po Ameryce Łacińskiej. Rozmawiał z przedstawicielami rządu tego bogatego w zasoby naturalne i kulturę kraju. A także z 350 uczniami o Liderze bez Tytułu. Uświadomił sobie przy okazji, jak bardzo uwielbia uczyć dzieci o przywództwie.

17 porad jak podwoić swoją produktywność w 14 dni

(Zdjęcie)

Zobacz także:

Pragniemy podzielić się 17 sposobami, które pomogą wam jak najlepiej wykorzystać swoją produktywność:

17 porad jak podwoić swoją produktywność w 14 dni

1. Wyłącz wszystkie elektroniczne urządzenia na 60 minut w ciągu dnia i skup się na najważniejszej pracy.

2. Pracuj w 90-minutowych cyklach (mnóstwo badań naukowych potwierdza, że jest to optymalna proporcja pracy do odpoczynku).

3. Zaczynaj dzień od ćwiczeń przez przynajmniej 30 minut.

4. Niech sprawdzenie poczty elektronicznej nie będzie pierwszą rzeczą jaką wykonujesz o poranku

5. Wyłącz wszystkie elektroniczne powiadomienia.

6. Wykorzystaj jeden dzień w tygodniu na ponowne naładowanie baterii i regenerację (co oznacza żadnych emaili, telefonów i zero pracy). Potrzebujesz jednego dnia w tygodniu na regenerację, w innym przypadku zaczniesz zmniejszać swoją wydajność.

7. Dane mówią, że pracownicy odrywają się od swojej pracy co 11 minut. Rozpraszanie wpływa negatywnie na produktywność. Naucz się chronić swój czas i powiedz „nie” przerwom w pracy.

8. Planuj każdy dzień tygodnia co niedzielę rano. Konieczność uwalnia od męki wyboru (jak mawiał pisarz Saul Bellow). Przywraca skupienie i dostarcza energii.

9. Pracuj w blokach czasowych. Wielcy geniusze mieli 2 wspólne cechy: kiedy pracowali, byli tym całkowicie pochłonięci i kiedy pracowali, robili to z maksymalną koncentracją przez długie okresy czasu. Jest to rzadkie w świecie przedsiębiorców, gdzie trudno jest wysiedzieć w miejscu.

10. Wypijaj litr wody z samego rana. Budzimy się odwodnieni. Najcenniejszą zaletą przedsiębiorcy nie jest czas – tylko energia. Woda przywraca utraconą energię.

11. Nie odbieraj telefonu za każdym razem, gdy dzwoni.

12. Zainwestuj w rozwój zawodowy, co pozwoli na wartościowsze wykorzystanie czasu w pracy.

13. Unikaj plotek i czynności, które pożerają twój czas.

14. Każdym dokumentem lub emailem zajmuj się tylko jeden raz.

15. Prowadź listę rzeczy, które powinieneś przestać robić.

16. Wstawaj o 5 rano.

17. Prowadź spotkania na stojąco.

Bądź produktywny i spraw, aby twoja praca była dla ciebie ważna!

Mamy nadzieję, że powyższe rady okazały się pomocne.

[via]